loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  17 / 17

Step - krok podstawowy z przytupem

Step w ułożeniu klasycznym - poziomo Krok ten wykonujemy podobnie do kroku podstawowego z tą różnicą, że podczas dostawiania drugiej nogi na step jedynie wykonujemy przytup, nie dostawiając pełnej stopy. Na raz wejdź prawą nogą na step, na
więcej
 

Step - krok V

Step - nazwa „Krok V” pochodzi od ruchu jaki wykonujemy nogami w trakcie ćwiczenia. Stań przed stepem, z nogami na szerokości bioder. Na raz wejdź prawą nogą na step tak szeroko jak to możliwe, następnie wejdź lewą nogą na step jak najszer
więcej
 

Step - Pajac

Krok ten nie jest wykonywany bezpośrednio na stepie, bardzo często natomiast jest częścią sekwencji ćwiczeń i układów na nim wykonywanych. Nogi razem ręce luźno wzdłuż tułowia
więcej
 

Step - potrójne kopnięcie - tzw. Repeater

Step w ułożeniu klasycznym - poziomo W tym przypadku Repeater, jest potrójnym kopnięciem. Może być to jednak Repeater 4 lub 5, a cyfra indykować będzie ilość wykonywanych powtórzeń. Ponadto, wykop może zostać zastąpiony uniesieniem kolana
więcej
 

Step - przejście przez środek - krok dostawny

Stań z boku stepu, po lewej stronie. Na raz wejdź prawą nogą na step następnie dostaw do niej lewą nogę na dwa, na trzy - zejdź prawą nogą ze stepu na prawą jego stronę i na cztery - zejdź lewą dołączając do prawej. Prawa – lewa – pra
więcej
 

Uginanie ramion linką wyciągu stojąc podchwytem

Uginanie ramion z użyciem linki wyciągu zamiast sztangi ma jedną zasadniczą zaletę – stosując sztangę można pozwolić odpoczywać bicepsom w momencie ugięcia. W przypadku wyciągu nie może być o tym mowy, ponieważ ten ciągnie linkę cały c
więcej
 

Wchodzenie po schodach z hantlami

Jedno z podstawowych ćwiczeń fitness. Głównym celem tego ćwiczenie jest rozwinięcie mięśni udowych oraz poprawa wyglądu bioder i pośladków.
więcej