loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  30 / 48

Wyciskanie dźwigni jedną nogą siedząc

Ćwiczenie to pozwala rozwijać mięśnie czworogłowe i dwugłowe ud, oraz mięśnie pośladkowe. Wyciskanie nogami na dźwigni w znacznym stopniu pozwala odciążyć kręgosłup.
więcej
 

Wyciskanie dźwigni nogami leżąc

Ćwiczenie to pozwala rozwijać mięśnie czworogłowe i dwugłowe ud, oraz mięśnie pośladkowe. Wyciskanie nogami na dźwigni w znacznym stopniu pozwala odciążyć kręgosłup.
więcej
 

Wyciskanie dźwigni nogami siedząc

Ćwiczenie to pozwala rozwijać mięśnie czworogłowe i dwugłowe ud, oraz mięśnie pośladkowe. Wyciskanie nogami na dźwigni w znacznym stopniu pozwala odciążyć kręgosłup.
więcej
 

Wyciskanie hantli na ławce poziomej

Jest to ćwiczenie jedno z podstawowych ćwiczeń rozwijających mięśnie klatki piersiowej przy wykorzystaniu hantli zamiast sztangi. Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Zanim przystąpisz
więcej
 

Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w dół

Jest to jedno z podstawowych ćwiczeń rozwijających dolne partie mięśni klatki piersiowej przy wykorzystaniu hantli zamiast sztangi. Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Zanim przystąpis
więcej
 

Wyciskanie hantli na ławce skośnej głową w górę

Jest to jedno z podstawowych ćwiczeń rozwijających górne partie mięśni klatki piersiowej przy wykorzystaniu hantli zamiast sztangi. Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Zanim przystąpi
więcej
 

Wyciskanie hantli w pionie

Ćwiczenia z hantlami daje więcej rezultatów niż ćwiczenia na maszynach. Użycie ciężarków podczas tego ćwiczenia na stojąco lub siedząco będzie wymagało od Twojego ciała siły w nogach i rdzeniu. Wyciskanie sztangielek na stojąco izoluje mi
więcej
 

Wyciskanie hantli w pionie jedną ręką

Jest to alternatywne ćwiczenie do „wyciskania sztangielek w pionie”, które izoluje jedną stronę ciała. Pracuje nad mięśniami naramiennymi, czworobocznymi pleców oraz triceps. Dodatkowo, jeżeli czujesz, że jedna ze stron twojego ciała jest s
więcej
 

Wyciskanie linek w poziomie na siedząco

Jest to kolejna wariacja wyciskania linek . Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Do wykonania tego ćwiczenia potrzebny będzie atlas z dwoma wyciągami. Zanim przystąpisz do ćwiczenia por
więcej
 

Wyciskanie linek wyciągu dolnego na ławce poziomej

Jest to kolejna wariacja wyciskania sztangi na leżąco . Poza budowaniem naszej klaty dba również o prawidłowe funkcjonowanie mięsni barków oraz ramion. Do wykonania tego ćwiczenia potrzebny będzie atlas z poziomą ławeczką oraz dwoma dolnymi wy
więcej