loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  9 / 9

Co znaczą terminy: faza koncentryczna, super seria, seria łączona podójnie...?

Nasz ekspert wyjaśnia co oznaczają pojęcia używane w fitnesie.
więcej
 

Francuskie wyciskanie w leżeniu na piłce

Francuskie wyciskanie wykonywane na piłce z hantlami pozwala nam nie tylko pracować nad naszym tricepsem, ale i nad pośladkami, nad stabilizacją rdzenia i udami. Ćwiczenie to wzmacnia mięśnie piersiowe, tricepsy i przednie części mięśni naramie
więcej
 

Wyciskanie „francuskie” sztangą na ławce skośnej głową w dół

Ćwiczenie bliźniaczo podobne do wyciskania „francuskiego” sztangą w pozycji leżącej, z tą różnicą, że wykonujemy je na ławce skośnej głową w dół.
więcej
 

Wyciskanie „francuskie” hantlami oburącz w pozycji siedzącej

W tej wersji ćwiczenia zaczynamy trzymając jeden hantel w obu dłoniach nad głową, przy wyprostowanych ramionach. Samo ćwiczenie polega na obniżaniu ciężarka za głową i powracaniu do wyjściowej pozycji. Nadaje się ono doskonale do trenowania m
więcej
 

Wyciskanie „francuskie” hantlami w pozycji leżącej

Ćwiczenie z hantlami nieco przypomina podobne z użyciem sztangi, z tą jednak różnicą, że tutaj podczas wykonywania ćwiczenia mamy zupełnie inne ułożenie dłoni – są one skierowane do siebie.
więcej
 

Wyciskanie „francuskie” hantlem jednorącz

Ćwiczenie to jest wariacją na temat wyciskania „francuskiego” hantlami oburącz. W tym przypadku udział w ćwiczeniu bierze tylko jedna ręka. Podobnie jak tam i w tym przypadku obniżamy hantel za głowę z pozycji wyprostowanych ramion. Nim równ
więcej
 

Wyciskanie „francuskie” sztangą na ławce skośnej głową w górę

To kolejne ćwiczenie rozwijające mięśnie trójgłowe. Jest to jedno z ciekawszych i najbardziej efektywnych ćwiczeń pozwalających na rozbudowę tej partii mięśni. Dodając je do swoich ćwiczeń sprawisz, że tricepsy rozwiną się w zaskakująco
więcej
 

Wyciskanie „francuskie” sztangą w pozycji leżącej

Mamy tu do czynienia z kolejnym ćwiczeniem z użyciem sztangi, a mającym na celu wytrenować głównie nasze mięśnie trójgłowe ramion. Jest ono stosunkowo proste do wykonania i przy obciążeniu dostosowanym do możliwości trenującego – każdy p
więcej
 

Wyciskanie „francuskie” sztangą w pozycji siedzącej

To dobre ćwiczenie dla tych, którzy preferują ćwiczenia, w których mają kontrolę nad jego każdym aspektem. Można zacząć od niewielkich ciężarów, a skończyć na naprawdę sporych. Pozwala ono na maksymalny wysiłek podczas jego wykonywania,
więcej