loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  20 / 448

Atlas mięśni - tułów

Poniżej prezentujemy grafikę przedstawiającą anatomię człowieka. Wiedząc gdzie są jakie mięśnie łatwiej będzie Wam ćwiczyć konkretną partię mięśni. W tym artykule skupiamy się na mięśniach tułowia.
więcej
 

ATLAS TRENINGOWY

Atlas to wielofunkcyjny sprzęt do wykonywania wielu rodzajów ćwiczeń. Dzięki wielofunkcyjności atlasu, można urozmaicić trening oraz rozwijać wiele partii mięśni.
więcej
 

Baddha-konasana - pozycja spętanego kąta

Tą asanę ćwiczymy na macie, w klasycznym wariancie nie używamy żadnych pomocy. Dla początkujących i osób z ściągniętymi pachwinami zaleca się użycie złożonego koca pod pośladki oraz wykonywanie tego ćwiczenia przy ścianie. Pozycja ta ro
więcej
 

Bezbolesne ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch mogą powodować występowanie bólu w dolnej części pleców lub samych mięśni brzucha. Czasem lekka zmiana pozycji pomaga załagodzić ból pleców podczas ćwiczeń brzucha. Z drugiej strony, można redukować ból mięśni brzu
więcej
 

Bezpieczny przysiad ze sztangą

Przysiady ze sztangą to ważne ćwiczenie, mające na celu rozwój mięśni czworogłowych ud. Poza nogami ćwiczymy mięśnie pośladkowe, grzbietu brzucha.
więcej
 

Bhujangasana – pozycja węża

Asana ta doskonale rozciąga mięsnie brzucha, wzmacnia kręgosłup i pomaga w przypadku przemieszczenia dysku.
więcej
 

BIEŻNIA

Bieżnia to urządzenie pozwalające naturalnie stymulować nasze ciało odwzorowując warunki jakie zachodzą podczas biegania. Niewątpliwą zaletą bieżni jest fakt, że można trenować na niej w domu, o dowolnej porze dnia i niezależnie od pogody.
więcej
 

Bieżnia czy spacery – co jest dla nas lepsze?

Robimy lepiej ćwicząc na bieżni, czy spacerując na zewnątrz? Rezultaty tych ćwiczeń będą podobne, jednak same treningi mają kilka podstawowych różnic, o których warto wiedzieć.
więcej
 

Bieżnia, orbitrek, czy wioślarz?

Idealny trening oraz optymalne urządzenie treningowe w dużej mierze zależy od celów treningowych, które chcemy osiągnąć. Na przykład, jeśli chcemy postawić za zbudowanie masy mięśniowej, zwiększyć siłę, wówczas będą nam sprzyjały ćwi
więcej
 

Brzuszki

Myśląc poważnie o wykonywaniu jakichkolwiek ćwiczeń, nie można zapominać o absolutnie podstawowym – brzuszkach. Wykonując to ćwiczenie, nie tylko wzmacniamy mięśnie brzucha, lecz zmniejszamy ryzyko powstania kontuzji – zwłaszcza w okolicac
więcej