loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  50 / 448

Ćwiczenia cardio – podstawy aerobiku wyszczuplającego

Ćwiczenia aerobowe, takie jak spacery, jazda na rowerze stacjonarnym czy bieganie są idealnym wspomaganiem przy spalaniu tłuszczu, ale tylko jeśli są wykonywane z umiarem i jako uzupełnienie treningu siłowego. Jego nie da się zastąpić poprzez ć
więcej
 

Ćwiczenia na mięśnie brzucha z użyciem piłki lekarskiej

Mięśnie brzucha to jedne z najważniejszych mięśni całego ciała. Nie tylko chronią narządy wewnętrzne, biorą też udział we wszystkich ruchach tułowia. Wzmacniając mięśnie brzucha uzyskasz płaski brzuch i zapewnisz kręgosłupowi mocne pod
więcej
 

Ćwiczenia na rowerze treningowym

Stacjonarny rower treningowy od lat pozostaje liderem wśród domowych urządzeń pozwalających na zrzucenie zbędnych kilogramów i poprawienie kondycji. Jego główną zaletą jest wygodne i efektywne ćwiczenie w domowych warunkach. Ćwicząc na rower
więcej
 

Ćwiczenia na rzeźbę: 10 sposobów na zbudowanie masywnych mięśni

Każdy z nas chciałby poznać tajemnice budowania sporej masy mięśniowej. Wielu z nas błędnie sądzi, że tajemnica tkwi w tajemnych codziennych treningach, magicznych proteinach czy tabletce na porost mięśni. Jednak prawda jest zupełnie inna –
więcej
 

Ćwiczenia z kijami Nordic Walking

Nordic Walking to forma aktywności fizycznej, wymyślona została w Finlandii w latach 20. XX wieku. Był on wykorzystywany jako całoroczny trening dla narciarzy biegowych. W Polsce jest to stosunkowo młoda forma rekreacji, jednak mimo to, już zdąży
więcej
 

Ćwiczenie rozciągające mięsień czworogłowy uda. Stretching z piłką fitness.

Piłka ułatwia przyjęcie pozycji gwarantującej maksymalne rozciąganie mięśni i ścięgien. Ponadto odciąża stawy i działa relaksująco. Poniższe ćwiczenie można wykonywać na zakończenie każdego rodzaju treningu.
więcej
 

Ćwiczenie rozciągające mięśnie ramion. Stretching z piłką

Ćwiczenia rozciągające są bardzo ważną kwestią każdego zestawu ćwiczeń. Ponieważ tak jak nieużywane mięśnie się kurczą, również nierozciągane mięśnie, stawy i wiązadła zmniejszają zakres ruchu. Piłka to świetny przyrząd używany
więcej
 

Ćwiczenie rozciągające mięśnie wewnętrzne ud. Stretching z piłką fitness.

Ćwiczenie to rozciąga mięśnie przywodziciele, znajdujące się po wewnętrznej stronie ud. Używamy ich do przesuwania nogi w kierunku lini środkowej ciała, wstawania i siadania. Korzyścią płynącą z uelastycznienia tej części uda pomoże nam
więcej
 

Dandasana - to pozycja kija

Jest to podstawowa asana dla wszystkich pozycji siedzących i wygięć w przód. Wykonujemy ją na macie bez użycia pomocy, tylko w niektórych przypadkach siadamy na złożonym kocu - panie w trakcie miesiączki, w ciąży lub u osób z problemami z
więcej
 

Dbam o kręgosłup siedząc na piłce

Jak dbać o kręgosłup siedząc? Co to jest "siedzenie dynamiczne"?
więcej