loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  60 / 448

Deska na piłce z naprzemiennym uginaniem kolan

Ćwiczenia izometryczne wykorzystuje się do przeciwdziałania zanikom mięśni, utrzymania aktywności mięśni unieruchomionych części ciała (przy urazach, złamaniach) oraz do uzyskiwania przyrostu masy i siły mięśni. Podczas tego ćwiczenia tr
więcej
 

Dhanurasana–dhanus znaczy łuk

W tej asanie ciało wygina się w kształt łuku. Uelastycznia to kręgosłup, wzmacnia wszystkie mięśnie pleców. Dodatkowo narządy jamy brzusznej są masowane, co wpływa na poprawę ich funkcjonowania. Ćwiczymy ją na macie.
więcej
 

Dieta proteinowa Dr. Pierre Dukana

Protal (proteiny + naprzemienne, franc. proteines + alternatives) nie jest zwykłą dietą, lecz kompletnym planem utraty masy ciała, nierozerwalną całością, którą w całości przyjmujemy lub odrzucamy. Składa się z czterech następujących po so
więcej
 

Dlaczego ćwiczenia na spłaszczonej piłce GYM DONUT są bardziej efektywne niż na zwykłej piłce?

Dlaczego ćwiczenia na spłaszczonej piłce Gym Donut jest bardziej efektywne niż na zwykłej piłce? Ciągłe poszukiwania nowości, sprawiają, że często pomijane są rozwiązania proste, a o wiele lepsze w swym zastosowaniu, niż bardzo promowane p
więcej
 

Dlaczego warto być aktywnym

Czy wiesz, że będąc aktywnym wzmacniasz serce, mózg, układ oddechowy, układ krążenia,układ kostno-stawowy i układ nerwowy?!
więcej
 

Dobre praktyki treningowe

Kiedy mówimy o programach treningowych, zazwyczaj mamy na myśli dwa ich rodzaje: na rzeźbę i na masę.
więcej
 

Doskonałe ćwiczenia w podporze przodem

Przedstawiamy 7 ćwiczeń wykonywanych w podporze przodem na przedramionach. Ćwiczenia w podporze to prosty a zarazem doskonały sposób na wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha, gwarancja stabilnego i mocnego kręgosłupa i tułowia oraz...
więcej
 

EKSPANDERY I GUMY

Gumy elastyczne i ekspandery to bardzo proste narzędzia wykorzystywane do wzmacniania wszystkich partii mięśniowych: nóg, pleców, barków, ramion, brzucha, klatki piersiowej itd.
więcej
 

Fitness a zdrowe stawy

Zdrowy styl życia to najlepszy sposób na pozostawanie w dobrej formie fizycznej, świetną figurę i doskonałe samopoczucie. Co zrobić jednak, gdy współpracy odmawiają nam... stawy? Musimy zdawać sobie sprawę, że intensywny trening jest dla nich
więcej
 

Francuskie wyciskanie w leżeniu na piłce

Francuskie wyciskanie wykonywane na piłce z hantlami pozwala nam nie tylko pracować nad naszym tricepsem, ale i nad pośladkami, nad stabilizacją rdzenia i udami. Ćwiczenie to wzmacnia mięśnie piersiowe, tricepsy i przednie części mięśni naramie
więcej