loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  70 / 448

Funkcjonalne ćwiczenia z użyciem ciężaru własnego ciała

Wykorzystując funkcjonalność treningu i ciężar swojego ciała możesz szybko wrócić do formy.
więcej
 

Garudasana

Garudasana – Garuda znaczy orzeł. Jest to pozycja stojąca równoważna, do jej wykonania potrzebujemy matę. Doskonale wpływa na rozciągnięcie bioder, wzmocnienie mięśni nóg i kostek. Uczy nas zachowania równowagi i koncentracji umysłu. Ma dzi
więcej
 

GRYFY

Gryf to część sztangi, na którą mocowane są obciążenia. Gryf niewątpliwie stanowi podstawowy przyrząd w wyposażeniu każdej siłowni.
więcej
 

Hack przysiad z suwnicą

Ćwiczenia z wykorzystaniem suwnicy polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mięś
więcej
 

Hack przysiak na jednej nodze z suwnicą

Ćwiczenia z wykorzystaniem suwnicy polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mięś
więcej
 

Hack wyciskanie suwnicy

Ćwiczenia z wykorzystaniem suwnicy polecane są osobom początkującym zwłaszcza gdy ćwiczymy na stosunkowo dużych ciężarach, bez asekuracji drugiej osoby. Zaletą ćwiczenia na maszynach jest to, że pozwalają ćwiczyć określoną grupę mięś
więcej
 

Halasana – pozycja pługu

Jest to najłatwiejsza pozycja odwrócona. Wykonujemy ją z pomocami – trzy koce złożone na brzegu maty oraz dla osób początkujących krzesło. Asana ta pomaga rozciągnąć cały kręgosłup, usuwa sztywność barków i ramion. Dodatkowo regeneruje
więcej
 

HANTLE I ODWAŻNIKI

Trening z obciążeniem, czy to będą odważniki czy hantle, daje możliwość ćwiczenia całego ciała bez użycia skomplikowanych maszyn to treningu fitness. Hantle dodatkowo intensyfikują inne rodzaje treningu.
więcej
 

Jak długo należy ćwiczyć na rowerze treningowym?

Regularna aktywność fizyczna przynosi wiele korzyści. Ćwiczenia cardio, takie jak jazda na rowerze stacjonarnym, wymagają od nas ciągłego poruszania się przez znaczny okres czasu. To jak długo należy jeździć na rowerze stacjonarnym, zależy od
więcej
 

Jak przygotować się do letnich sportów - cz.3 bieganie

Jak się przygotować do joggingu i jakie wybrać akcesoria do biegania.
więcej