loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  80 / 448

Jak przygotować się do wakacyjnych sportów - cz.1 Windsurfing

Zanim wskoczysz na deskę windsurfingową wzmocnij swoje mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację w ruchach koordynacyjnych, dzięki temu unikniesz także niechcianych kontuzji.
więcej
 

Jak przygotować się do wakacyjnych sportów - cz.2 Triathlon

Jak się przygotować do wieloboju.
więcej
 

Jakie części ciała wyćwiczysz na orbitreku?

Trenażer eliptyczny może być jednym z najbardziej przyjaznych urządzeń treningowych. Wszystko, co trzeba zrobić, to wejść na pedały i zacząć chodzić lub biegać. Jako, że w trakcie ćwiczeń nie odrywamy stóp od pedałów, nie istnieje ryzyk
więcej
 

Jakie mięśnie rozwijamy ćwicząc na wioślarzu?

Wiosłowanie to praca całego systemu stawów i mięśni w naszym ciele. Jest to forma aktywności o niskim obciążeniu, będąca jednocześnie sportem i rodzajem ćwiczeń, wiosłowanie angażuje wiele różnych grup mięśni. Dzięki jednoczesnej pracy
więcej
 

Janu-sirsasana - skłon w przód w którym głowa umieszczana jest na kolanie

Ćwiczymy ja na macie, można użyć: paska, koca pod pośladki lub podpórkę pod głowę jako pomocy, gdy trudno wykonać pozycję. Ćwicząc tą asanę mocno rozciągamy tyły nóg oraz plecy, dodatkowo wzmacniamy mięśnie nóg. Asana ta pomaga na b
więcej
 

Jędrne pośladki - 5 minutowy zestaw ćwiczeń z piłką fitness

Przedstawiam poniżej bardzo prosty i krótki zestaw ćwiczeń dla tych którzy chcą mieć idealne pośladki. Będziesz potrzebować jedynie piłkę fitness i matę do ćwiczeń. Wzmacniamy pośladki oraz mięśnie ud. Zanim rozpoczniesz ćwiczyć pamię
więcej
 

KAMIZELKA TRENINGOWA

Kamizelki obciążeniowe znajdują zastosowanie w każdej dyscyplinie sportowej - w sportach walki, w fitnesie, podczas joggingu, w treningu silowym, czy przy wspomaganiu spalania tkanki tłuszczowej.
więcej
 

Kołysanie biodrami w siadzie na piłce fitness

Ruchy te wykonuje się zarówno dla rozluźnienia jak i uruchomienia obszaru bioder, lędźwi i brzucha. Dodatkowo wzmacniamy dzięki nim mięśnie dna miednicy. Ćwiczenie to rozgrzewa, pobudza mobilność dolnej części ciała oraz ogólną koordynacj
więcej
 

ŁAWKA TRENINGOWA

Na ławki do ćwiczeń składają się m.in. ławki pod sztangę, ławki wolnostojące, ławki wielofunkcyjne, ławki proste, skośne, regulowane, ławki do wyciskania i brzuszków. Ogólnie rzecz ujmując ławki są przyrządem do ćwiczenia mięśni brz
więcej
 

Łuk z pleców

Ćwiczenia rozciągające są świetnym elementem każdego zestawu ćwiczeń. Wyginanie pleców do wewnątrz i na zewnątrz świetnie wpływa na kręgosłup i poprawia jego ruchomość. Ponadto, piłka pozwala nam rozciągnąć okolice pleców bezpiecznie
więcej