loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  20 / 31

Doskonałe ćwiczenia w podporze przodem

Przedstawiamy 7 ćwiczeń wykonywanych w podporze przodem na przedramionach. Ćwiczenia w podporze to prosty a zarazem doskonały sposób na wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha, gwarancja stabilnego i mocnego kręgosłupa i tułowia oraz...
więcej
 

Fitness a zdrowe stawy

Zdrowy styl życia to najlepszy sposób na pozostawanie w dobrej formie fizycznej, świetną figurę i doskonałe samopoczucie. Co zrobić jednak, gdy współpracy odmawiają nam... stawy? Musimy zdawać sobie sprawę, że intensywny trening jest dla nich
więcej
 

Funkcjonalne ćwiczenia z użyciem ciężaru własnego ciała

Wykorzystując funkcjonalność treningu i ciężar swojego ciała możesz szybko wrócić do formy.
więcej
 

Łuk z pleców

Ćwiczenia rozciągające są świetnym elementem każdego zestawu ćwiczeń. Wyginanie pleców do wewnątrz i na zewnątrz świetnie wpływa na kręgosłup i poprawia jego ruchomość. Ponadto, piłka pozwala nam rozciągnąć okolice pleców bezpiecznie
więcej
 

Orbitrek – poradnik kupującego

Sprzedaż orbitreków wzrasta z roku na rok. W związku z powiększaniem się tego segmentu rynku urządzeń fitness ilość dostępnych orbitreków jest bardzo duża. Jak zatem wybrać taki, który spełni nasze oczekiwania?
więcej
 

Piłka fitness - dobra dla każdego

Piłka fitness to akcesorium znane od wielu lat. Co jednak ciekawe, nie dość, że piłka przetrwała próbę czasu, to dodatkowo staje się coraz popularniejsza. Spotkać można ją już nie tylko w domach, ale także na zajęciach fitness, aerobiku, w
więcej
 

Plan treningu z użyciem wioślarza

Praca na wioślarzu należy do jednych z najbardziej efektywnych ćwiczeń. Ponadto korzyści płynące z ćwiczeń na wioślarzu przekraczają niemalże dwukrotnie inne ćwiczenia cardio!
więcej
 

Pozycja kota z użyciem piłki fitness - stretching

Ćwiczenia rozciągające są bardzo ważną kwestią każdego zestawu ćwiczeń. Ponieważ tak jak nieużywane mięśnie się kurczą, również nierozciągane mięśnie, stawy i wiązadła zmniejszają zakres ruchu. Piłka to świetny przyrząd używany
więcej
 

Rozpiętki z hantlami na ławce skośnej głową w dół

Jest to jedna z odmian standardowej i najbardziej rozpowszechnionej wersji rozpiętek (zwanych także motylkiem). Rozwija wewnętrzne i zewnętrzne partie klatki piersiowej. Jest bardziej zaawansowana od ćwiczeń na maszynach, ponieważ utylizuje w więk
więcej
 

Rozpiętki z hantlami na ławce skośnej głową w górę

Jest to jedna z odmian standardowej i najbardziej rozpowszechnionej wersji rozpiętek (zwanych także motylkiem). Ćwiczenie świetnie rozciąga, buduje i rozwija mięśnie klatki piersiowej ze szczególnym naciskiem na jej górne partie. Analogicznie do
więcej