loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  30 / 31

Rozpiętki z linkami na ławce skośnej głową w dół

To ćwiczenie to odmiana rozpiętek z hantlami na ławce skośnej głową w dół. Wykonanie ćwiczenia praktycznie niczym się nie różni poza faktem, że używamy linek zamiast hantli. Linki w niewielkim stopniu zapieniają większy zakres ruchu podcza
więcej
 

Skręty tułowia na piłce

Piłka jest świetnym elementem ćwiczeń rotacyjnych i skręty tułowia nie są tu wyjątkiem. W tym średnio zaawansowanym – do zaawansowanym ćwiczeniu trzeba mieć jednak mięśnie rdzenia oraz dolne mięśnie brzucha na tyle silne, by wytrzymały c
więcej
 

Step aerobik - trening dla każdego

Wiele osób sądzi, że ćwiczenia fitness związane są z koniecznością zapisania się do odpowiedniego klubu, gdzie w wyznaczone dni i o umówionych godzinach spotyka się grono osób by wspólnie trenować i ćwiczyć swoją sylwetkę. Przy dzisiejsz
więcej
 

Trening video#1: uzależniające ćwiczenia na macie, po których widać efekty!

Efekty widać, gdy ćwiczymy regularnie. Nie trzeba wcale ćwiczyć dużo. Przedstawiamy trening video na macie! To są ćwiczenia, które wykonać może w domu każdy!
więcej
 

Trening video#2: uzależniające ćwiczenia z hantlami, po których widać efekty!

Efekty widać, gdy ćwiczymy regularnie. Nie trzeba wcale ćwiczyć dużo. Przedstawiamy trening video z hantlami! To są ćwiczenia, które wykonać może w domu każdy!
więcej
 

Trening video#3: uzależniające ćwiczenia z gumami fitness, po których widać efekty!

Efekty widać, gdy ćwiczymy regularnie. Nie trzeba wcale ćwiczyć dużo. Przedstawiamy kolejny trening video, tym razem z ekspanderami, gumami i taśmami fitness! To są ćwiczenia, które wykonać może w domu każdy!
więcej
 

Trening video#4: uzależniające ćwiczenia na stepie, po których widać efekty!

Trening video: uzależniające ćwiczenia na stepie, po których widać efekty! Zrób kilka żwawych kroków dla swojego zdrowia i pozbądź się zbędnych kilogramów, wchodząc w podskokach na step Reebok!
więcej
 

Uginanie ramion z hantlami podchwytem

Zaletą tego ćwiczenia jest fakt, że dzięki niemu oddziałujemy na każdy biceps z osobna. Jest ono stosowane z powodzeniem przez ćwiczących już od wielu lat i pozwala na uzyskanie doskonałych rezultatów. Dlaczego właśnie to ćwiczenie? Poniewa
więcej
 

Uginanie ramion ze sztangą nachwytem na „modlitewniku”

Budując mięśnie dwugłowe wiele osób zauważa, że mają dużą przestrzeń pomiędzy właśnie tym mięśniem, a stawem łokciowym. Chcąc ją zmniejszyć należy mocniej ćwiczyć głowę długą. To ćwiczenie doskonale wpływa dokładnie na dług
więcej
 

Uwaga na kontuzje - cz.2 Jak uniknąć urazów podczas ćwiczeń

Nasz ekspert radzi jak uniknąć kontuzji podczas treningów. Rozgrzewka to podstawa!
więcej