loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  10 / 29

Doskonałe ćwiczenia w podporze przodem

Przedstawiamy 7 ćwiczeń wykonywanych w podporze przodem na przedramionach. Ćwiczenia w podporze to prosty a zarazem doskonały sposób na wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha, gwarancja stabilnego i mocnego kręgosłupa i tułowia oraz...
więcej
 

Funkcjonalne ćwiczenia z użyciem ciężaru własnego ciała

Wykorzystując funkcjonalność treningu i ciężar swojego ciała możesz szybko wrócić do formy.
więcej
 

Jak przygotować się do wakacyjnych sportów - cz.1 Windsurfing

Zanim wskoczysz na deskę windsurfingową wzmocnij swoje mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację w ruchach koordynacyjnych, dzięki temu unikniesz także niechcianych kontuzji.
więcej
 

Mostek na piłce gimnastycznej

Wykonywanie ćwiczeń na piłce fitness, w przeciwieństwie do tych wykonywanych na ławeczce treningowej, wymaga intensywnej pracy mięśni tułowia, które podczas leżenia na ławeczce są niemal zupełnie nieaktywne. Jest tak dlatego, ponieważ piłka
więcej
 

Odwrotne pompki na piłce

Ćwiczenie to można wykonywać na ławce, krześle czy murku w parku. Jednak wykonywanie go na piłce uaktywnia wszystkie partie ciała. Balansując na piłce poprawiasz równowagę, koordynację ruchową. Próbując zapanować nad toczącą się piłką
więcej
 

Pompki na kolanach - dla początkujących

Ćwiczenia dla początkujących. Od pompek standardowych różni się ułożeniem nóg, podczas wykonywania ćwiczenia dla ułatwienia podpieramy się kolanami.
więcej
 

Pompki na ławce tyłem

Ćwiczenie to jest dobre dla początkujących – decydując się na konkretne ustawienie nóg kontrolujemy trudność tego ćwiczenia. I tak – na zgiętych nogach będzie nam najłatwiej, na wyprostowanych trochę trudniej, dla zwiększenia trudności
więcej
 

Pompki na ławce tyłem na prostych nogach

Ta wersja ćwiczenia jest trudniejsza do wykonania od pompek na ławce z ugiętymi nogami. Ćwiczymy te same partie mięśni z tą różnicą, że zyskujemy efektywność kosztem łatwości wykonania tego ćwiczenia.
więcej
 

Pompki na ławce tyłem z dodatkowym obciążeniem

Kolejne ćwiczenie, które pomoże rozwinąć mięsień trójgłowy wymaga użycia dwóch ławek oraz obciążenia. Zanim jednak zdecydujemy się na ćwiczenie z obciążeniem – najlepiej poćwiczyć bez. Dzięki temu można łatwiej nauczyć się prawi
więcej
 

Pompki na ławce tyłem z ugiętymi nogami

Jest to bardzo dobre ćwiczenie dla początkujących. Wykonując to ćwiczenie z ugiętymi kolanami będzie można dość łatwo je wykonać, przy jednoczesnej relatywnie dużej grupie mięśni asystujących przy wykonywaniu tego ćwiczenia.
więcej