loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  10 / 23

Bezpieczny przysiad ze sztangą

Przysiady ze sztangą to ważne ćwiczenie, mające na celu rozwój mięśni czworogłowych ud. Poza nogami ćwiczymy mięśnie pośladkowe, grzbietu brzucha.
więcej
 

Ćwiczenia na rzeźbę: 10 sposobów na zbudowanie masywnych mięśni

Każdy z nas chciałby poznać tajemnice budowania sporej masy mięśniowej. Wielu z nas błędnie sądzi, że tajemnica tkwi w tajemnych codziennych treningach, magicznych proteinach czy tabletce na porost mięśni. Jednak prawda jest zupełnie inna –
więcej
 

Dobre praktyki treningowe

Kiedy mówimy o programach treningowych, zazwyczaj mamy na myśli dwa ich rodzaje: na rzeźbę i na masę.
więcej
 

Jak przygotować się do wakacyjnych sportów - cz.1 Windsurfing

Zanim wskoczysz na deskę windsurfingową wzmocnij swoje mięśnie głębokie odpowiadające za stabilizację w ruchach koordynacyjnych, dzięki temu unikniesz także niechcianych kontuzji.
więcej
 

Przysiad z trap bar

Przysiady ze sztangą to ważne ćwiczenie, mające na celu rozwój mięśni czworogłowych ud. Poza nogami ćwiczymy mięśnie pośladkowe, grzbietu brzucha.
więcej
 

Przysiad ze sztangą z łańcuchami

Przysiady ze sztangą to ważne ćwiczenie, mające na celu rozwój mięśni czworogłowych ud. Poza nogami ćwiczymy mięśnie pośladkowe, grzbietu, brzucha. Łańcuchy zwiększają ciężar sztangi, proporcjonalnie do odległości od podłogi.
więcej
 

Przysiady - fantastyczna czwórka

Jest to jedno z najbardziej niezastąpionych i podstawowych kombinacji gimnastycznych oraz ogólnorozwojowych. To ćwiczenie łączy cztery różne ćwiczenia nóg: przysiady, wykroki, nożyce w podskoku i przysiady z podskokiem. Utrzyma twoje nogi w dob
więcej
 

Przysiady - nożyce w podskoku

Przysiady z podskokiem dają wiele korzyści, tak jak przysiady standardowe - trening siłowy całego ciała, stabilizację rdzenia oraz wzmacnianie ścięgien i wiązadeł; plus dodatkowe korzyści balansu, koordynacji i super treningu siłowego. Zwięks
więcej
 

Przysiady - szybka kombinacja z hantlami

Dla szybkiego ćwiczenia cardio, wymachuj jak najszybciej potrafisz hantlami. Podczas całego ćwiczenia nie odkładasz obciążników, tylko trzymasz je w swoich rękach.
więcej
 

Przysiady boczne z piłką fitness

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona. Proste do wykonania możemy włączyć do naszej codziennej rutyny. Potrzebować będziemy jedynie piłkę fitness i troszkę miejsca.
więcej