loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  10 / 29

6 powodów dla których warto używać orbitreka

Na pewno każdy, kto choć trochę interesuje się ćwiczeniami cardio słyszał o orbitreku, zwanym także rowerem eliptycznym, trenażerem eliptycznym lub cross-trainerem.
więcej
 

Bezbolesne ćwiczenia na brzuch

Ćwiczenia na brzuch mogą powodować występowanie bólu w dolnej części pleców lub samych mięśni brzucha. Czasem lekka zmiana pozycji pomaga załagodzić ból pleców podczas ćwiczeń brzucha. Z drugiej strony, można redukować ból mięśni brzu
więcej
 

Ćwiczenia cardio – podstawy aerobiku wyszczuplającego

Ćwiczenia aerobowe, takie jak spacery, jazda na rowerze stacjonarnym czy bieganie są idealnym wspomaganiem przy spalaniu tłuszczu, ale tylko jeśli są wykonywane z umiarem i jako uzupełnienie treningu siłowego. Jego nie da się zastąpić poprzez ć
więcej
 

Dieta proteinowa Dr. Pierre Dukana

Protal (proteiny + naprzemienne, franc. proteines + alternatives) nie jest zwykłą dietą, lecz kompletnym planem utraty masy ciała, nierozerwalną całością, którą w całości przyjmujemy lub odrzucamy. Składa się z czterech następujących po so
więcej
 

Martwy ciąg z hantlami na jednej nodze

Martwy ciąg jest dobrym ćwiczeniem złożonym dla dolnych i górnych części ciała. Jednak martwy ciąg na jednej nodze wznosi to ćwiczenie na następny poziom. Dlatego przed przystąpieniem upewnij sie, że masz już opanowaną wersje podstawową. W
więcej
 

Nożyce ze stepem w dół

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

ORBITREK

Istnieje kilka typów orbitreków: mechaniczne, magnetyczne i elektro-magnetyczne. Orbitreki wyposażane są w najnowsze rozwiazania, takie jak sensory odbioru pulsu, nowoczesny komputer z programami treningowymi, system hamowania elektromagnetycznego EMS
więcej
 

Orbitrek – poradnik kupującego

Sprzedaż orbitreków wzrasta z roku na rok. W związku z powiększaniem się tego segmentu rynku urządzeń fitness ilość dostępnych orbitreków jest bardzo duża. Jak zatem wybrać taki, który spełni nasze oczekiwania?
więcej
 

Podciąganie linki wyciągu dolnego bokiem w górę

Następne ćwiczenie dla miłośników wyciągu dolnego. Ćwiczenie wzmocni mięśnie naramienne i zwiększy Twoją zdolność we wszystkich sportach, które wykorzystują tempo i gibkość ręki. Dodatkowo, rozszerzysz ramiona i pewno zmienisz rozmiar ko
więcej
 

Pompki na poręczach z asystą

Główne cele tego ćwiczenia to izolowanie mięśni klatki i tricepsu, oraz ich budowanie i zwiększanie siły. Ćwiczenie także specjalnie dla tych, którzy nie są w stanie wykonać wymarzonej ilości tego rodzaju ćwiczenia bez asysty. Wariacja teg
więcej