loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  29 / 29

Step aerobik - trening dla każdego

Wiele osób sądzi, że ćwiczenia fitness związane są z koniecznością zapisania się do odpowiedniego klubu, gdzie w wyznaczone dni i o umówionych godzinach spotyka się grono osób by wspólnie trenować i ćwiczyć swoją sylwetkę. Przy dzisiejsz
więcej
 

Step w dół z hantlami

Wysoki step z hantlami to skuteczne ćwiczenie pozwalające wzmacniać mięśnie nóg pleców i brzucha. Ćwiczenie to można wykonywać bez obciążenia.
więcej
 

Toczenie piłki na siedząco

Siedząc na piłce nie jesteśmy stabilni. Oznacza to, że zarówno mięśnie brzucha, jak i inne niewielkie mięśnie położone wzdłuż kręgosłupa muszą stale dostosowywać się do nowej pozycji, starając się utrzymać nasze ciało w pionie. Tocze
więcej
 

Trening video#2: uzależniające ćwiczenia z hantlami, po których widać efekty!

Efekty widać, gdy ćwiczymy regularnie. Nie trzeba wcale ćwiczyć dużo. Przedstawiamy trening video z hantlami! To są ćwiczenia, które wykonać może w domu każdy!
więcej
 

Trening video#4: uzależniające ćwiczenia na stepie, po których widać efekty!

Trening video: uzależniające ćwiczenia na stepie, po których widać efekty! Zrób kilka żwawych kroków dla swojego zdrowia i pozbądź się zbędnych kilogramów, wchodząc w podskokach na step Reebok!
więcej
 

Unoszenie tułowia z opadu

Bardzo popularne ćwiczenie szczególnie wśród kobiet. Rzeźbi i wzmacnia przede wszystkim mięśnie pośladków oraz dolnych pleców i dodatkowo mięśnie ud. Niestety, potrzebna jest do tego specjalna maszyna dostępna na wszystkich dobrych siłowniac
więcej
 

Wchodzenie po schodach z hantlami

Jedno z podstawowych ćwiczeń fitness. Głównym celem tego ćwiczenie jest rozwinięcie mięśni udowych oraz poprawa wyglądu bioder i pośladków.
więcej
 

Wchodzenie po schodach z wyciskaniem ciężarków

To ćwiczenie to odmiana wchodzenia po schodach z hantlami. Wykonanie ćwiczenia różni się tym, iż po wejściu na step wykonujemy wyciśnięcie hantli nad głowę.
więcej
 

Zajęcia siłowe dla kobiet. Jakie wybrać?

Najwyższy czas pożegnać się z mitem, że ćwiczenia siłowe służą wyłącznie nabraniu masy mięśniowej. Jeśli chcesz nie tylko ukształtować swoją sylwetkę, ale i zdecydowanie przyśpieszyć metabolizm – to trening właśnie dla ciebie. Dow
więcej