loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  10 / 58

Nożyce ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Bezpieczny przysiad ze sztangą

Przysiady ze sztangą to ważne ćwiczenie, mające na celu rozwój mięśni czworogłowych ud. Poza nogami ćwiczymy mięśnie pośladkowe, grzbietu brzucha.
więcej
 

Brzuszki na ławce skośnej ze sztangą

Wykonywanie brzuszków na ławce skośnej ze sztangą, to właściwie dalszy krok takich ćwiczeń bez użycia sztangi. Decydując się na dodatkowe obciążenie zwiększamy opór podczas wykonywania tego ćwiczenia. Dzięki temu jest ono bardziej efektyw
więcej
 

Martwy ciąg z hantlami na prostych nogach

Jeżeli preferujesz ćwiczenia z hantlami i chcesz rozwinąć mięśnie grzbietu. To ćwiczenie będzie dla Ciebie idealne. Jest to odmiana ćwiczenia ze sztangą. Pamiętaj by najpierw użyć minimalnego obciążenia dla sprawdzenia swoich możliwości,
więcej
 

Martwy ciąg z trap bar

Martwy ciąg jest ćwiczeniem wielostawowym , angażującym wiele mięśni jednocześnie. Pomaga budować mięśnie prostowników grzbietu.
więcej
 

Martwy ciąg z trap bar na sztywnych nogach

Ćwiczenie przeznaczone dla zaawansowanych i polecane dla tych, którzy rozwinęli odpowiednio mięśnie pleców.
więcej
 

Martwy ciąg ze sztangą

Ćwiczenie przeznaczone dla zaawansowanych i polecane dla tych, którzy rozwinęli odpowiednio mięśnie pleców. Jeżeli już decydujesz sie na to ćwiczenie po raz pierwszy, pamiętaj by użyć minimalnego obciążenia i sprawdzić swoje możliwości. W
więcej
 

Martwy ciąg ze sztangą na prostych nogach

Ćwiczenie przeznaczone dla zaawansowanych i polecane dla tych, którzy rozwinęli odpowiednio mięśnie pleców. Jeżeli już decydujesz sie na to ćwiczenie po raz pierwszy, pamiętaj by użyć minimalnego obciążenia dla sprawdzenia swoich możliwośc
więcej
 

Martwy ciąg ze sztangą w rozkroku

W tym ćwiczeniu pracujemy nad mięśniami nóg; uda, pośladki, podudzie.
więcej
 

Naprzemienne uginanie ramion linką wyciągu stojąc podchwytem

W zasadzie jest to ćwiczenie bardzo zbliżone do uginania ramion sztangą czy hantlami. Jednak tutaj używamy wyciągu dolnego i ćwiczymy nasze bicepsy naprzemiennie. Jest to o tyle lepsze, ponieważ tutaj biceps jest napięty przez cały zakres wykonyw
więcej