loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  20 / 58

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia jest dobrze znanym ćwiczeniem, powinno jednak być wykonywane dopiero po opanowaniu poprawnej techniki ze sztangą. Dodatkowo należy zwrócić uwagę, że większość ludzi podczas podnoszenia sztangi wznosi łokci
więcej
 

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia-zduplikowane

Podciąganie hantli wzdłuż tułowia jest dobrze znanym ćwiczeniem, powinno jednak być wykonywane dopiero po opanowaniu poprawnej techniki ze sztangą. Dodatkowo należy zwrócić uwagę, że większość ludzi podczas podnoszenia sztangi wznosi łokci
więcej
 

Podciąganie linki wyciągu dolnego wzdłuż tułowia

Jest to dobre ćwiczenie miłośników ćwiczeń z użyciem linek z obciążeniem lub dla właścicieli atlasów do ćwiczeń. Ćwiczenie to jest alternatywa dla ćwiczeń z hantlami lub sztangą. Pamiętaj jednak, że tak samo jak w przypadku ćwiczeń z
więcej
 

Podciąganie sztangi w opadzie

Jeżeli chcesz zwiększyć swoją siłę w mięśniach górnych i dolnych pleców i jednocześnie zbudować mocne mięśnie nóg, to jest to idealnie ćwiczenie dla Ciebie.
więcej
 

Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia

Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia jest dobrze znanym ćwiczeniem, niestety w wielu przypadkach jest źle wykonywane. Większość ludzi podczas podnoszenia sztangi wznosi łokcie ponad linię barków. Podczas takiego wykonania stawy ramion są naraż
więcej
 

Podciąganie wyciągu dolnego przed sobą

Bardzo znane ćwiczenie wśród wszystkich domatorów oraz profesjonalnych kulturystów, szczególnie dla wielbicieli ćwiczeń przy pomocy linek z obciążeniem. Jest to także rewelacyjna alternatywa ćwiczeń z hantlami lub sztangą dla właścicieli a
więcej
 

Przedni przysiad na suwnicy Smitha

Przysiad ze sztangą trzymana z przodu angażuje głównie mięśnie czworogłowe ud. W przypadku nauki ćwiczenia zaleca się rozpocząć od pustego gryfu. Serie właściwe poprzedzaj seriami rozgrzewkowymi.
więcej
 

Przysiad boczny ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad chodzony ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad hack ze sztangą

Doskonałe ćwiczenie angażujące głównie mięsień obszerny i pośladkowy oraz mięsień przywodziciel długi.
więcej