loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  30 / 58

Przysiad na jednej nodze ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad rozdzielny ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad w rozkroku ze sztangą

Wymagany sprzęt do wykonania ćwiczenia: siłownia: sztanga W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiad z trap bar

Przysiady ze sztangą to ważne ćwiczenie, mające na celu rozwój mięśni czworogłowych ud. Poza nogami ćwiczymy mięśnie pośladkowe, grzbietu brzucha.
więcej
 

Przysiad ze sztangą

Ćwiczenie to można wykonywać ze sztangą lub przy pomocy suwnicy Smitha.
więcej
 

Przysiad ze sztangą trzymaną z przodu

Przysiad ze sztangą trzymana z przodu angażuje głównie mięśnie czworogłowe ud. W przypadku nauki ćwiczenia zaleca się rozpocząć od pustego gryfu. Serie właściwe poprzedzaj seriami rozgrzewkowymi.
więcej
 

Przysiad ze sztangą z łańcuchami

Przysiady ze sztangą to ważne ćwiczenie, mające na celu rozwój mięśni czworogłowych ud. Poza nogami ćwiczymy mięśnie pośladkowe, grzbietu, brzucha. Łańcuchy zwiększają ciężar sztangi, proporcjonalnie do odległości od podłogi.
więcej
 

Przysiady wykroczne ze sztangą

W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, mięśniami ud oraz wzmacniamy ramiona.
więcej
 

Przysiady z ciężką sztangą

Jeżeli wykonasz to ćwiczenie dobrze, to stanie się najchętniej wykonywanym na siłowni lub w domu. Niestety, jeżeli wykonasz je źle, to będzie to prawdopodobnie ostatni raz, kiedy je zrobisz. Podczas jednego powtórzenia, ćwiczenie pracuje nad mi
więcej
 

Przysiady z lekką sztangą

Przysiady są prawdopodobnie najbardziej korzystnym ćwiczeniem, jakie możesz wykonać w domu, klubie fitness lub siłowni. Z duża gamą ruchów ciała wykonywanych podczas tego ćwiczenia, zaangażowane jest wiele grup mięśni w nogach, rdzeniu i gór
więcej