loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  40 / 58

Pudełkowy przysiad ze sztangą

Doskonałe ćwiczenie angażujące głównie mięsień obszerny i pośladkowy oraz dodatkowo mięsień przywodziciel długi.
więcej
 

RĘKAWICE

Rękawice do ćwiczeń pozwalają na komfortowe wykonywanie ćwiczeń ze sztangami, sztangielkami i na maszynach. Umożliwiaja one pewniejszy chwyt trzymanego ciężaru oraz zapobiegają wyślizgnięciu się uchwytu maszyn lub sztangi z rąk.
więcej
 

Skłony na suwnicy Smitha

Skłony ze sztangą na barkach na suwnicy Smitha to idealne ćwiczenie, które pomaga ukształtować mięśnie dwugłowe ud oraz prostowniki grzbietu. Ćwiczenie to jest często używane jako pomocnicze w treningach siłowych.
więcej
 

Skłony ze sztangą na barkach

Skłony ze sztangą na barkach to idealne ćwiczenie, które pomaga ukształtować mięśnie dwugłowe ud oraz prostowniki grzbietu. Ćwiczenie to jest często używane jako pomocnicze w treningach siłowych.
więcej
 

Skłony ze sztangą na barkach w siadzie

Wymagany sprzęt do wykonania ćwiczenia: ławka, sztanga. W tym ćwiczeniu pracujemy nad naszymi pośladkami, oraz wzmacniamy ścięgna.
więcej
 

Skłony ze sztangą na karku - proste nogi

Chcesz zwiększyć swoją siłę w mięśniach górnych i dolnych pleców i jednocześnie zbudować mocne mięśnie nóg? To jest idealnie ćwiczenie dla Ciebie. „Dzień dobry” na prostych nogach izoluje głównie mięśnie pośladków oraz ud. Druga
więcej
 

Skłony ze sztangą na karku - ugięte nogi

Skłony ze sztangą na karku na ugiętych nogach atakuje głównie mięśnie dolnych pleców w przeciwieństwie do innej odmiany tego ćwiczenia - Skłony ze sztangą na karku na prostych nogach- które izoluje w większym stopniu mięśnie pośladków or
więcej
 

Uginanie nadgarstków w nadchwycie ze sztangą

Wiele osób lekceważy ćwiczenia, które dotyczą tylko przedramion. Jeśli jednak ktoś myśli o poważnym trenowaniu i wykonywaniu naprawdę skomplikowanych i ciężkich ćwiczeń, to powinien uwzględniać tego typu ćwiczenia w swoich planach trening
więcej
 

Uginanie nadgarstków w nadchwycie ze sztangą-zduplikowane

Wiele osób lekceważy ćwiczenia, które dotyczą tylko przedramion. Jeśli jednak ktoś myśli o poważnym trenowaniu i wykonywaniu naprawdę skomplikowanych i ciężkich ćwiczeń, to powinien uwzględniać tego typu ćwiczenia w swoich planach trening
więcej
 

Uginanie nadgarstków w podchwycie ze sztangą

To jedno z tych ćwiczeń, które warto wykonywać jeśli chce się mieć silne przedramiona, które zapewniają później większe możliwości podczas ćwiczeń z użyciem sporych ciężarów. To ćwiczenie należy właśnie do tej grupy. Nie należy r
więcej