loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  58 / 58

Wyciskanie „francuskie” sztangą w pozycji leżącej

Mamy tu do czynienia z kolejnym ćwiczeniem z użyciem sztangi, a mającym na celu wytrenować głównie nasze mięśnie trójgłowe ramion. Jest ono stosunkowo proste do wykonania i przy obciążeniu dostosowanym do możliwości trenującego – każdy p
więcej
 

Wyciskanie „francuskie” sztangą w pozycji siedzącej

To dobre ćwiczenie dla tych, którzy preferują ćwiczenia, w których mają kontrolę nad jego każdym aspektem. Można zacząć od niewielkich ciężarów, a skończyć na naprawdę sporych. Pozwala ono na maksymalny wysiłek podczas jego wykonywania,
więcej
 

Wyciskanie sztangi na ławce w uchwycie wąskim

Ćwiczenie to jest bardzo zbliżone do zwykłego wyciskania sztangi, jednak tutaj sztangę należy chwycić stosunkowo wąsko – na szerokość ramion.
więcej
 

Wyciskanie sztangi sprzed głowy na siedząco

Jest to inna wariacja wyciskania "żołnierskiego", którą wykonujemy na siedząco. Rewelacyjne ćwiczenie na barki, ale tak jak w przypadku wersji stojącej, nie poleca się go amatorom. Powód jest prosty – szybka kontuzja pleców podczas z
więcej
 

Wyciskanie sztangi sprzed głowy na stojąco

To ćwiczenie zwane także wyciskaniem „wojskowym” lub „żołnierskim” jest jednym z podstawowych ćwiczeń na mięśnie barków. Nie poleca się go jednak początkującym, ponieważ źle wykonywane może prowadzić do kontuzji.
więcej
 

Wznosy barków ze sztangą na ławce skośnej

Jest to ćwiczenie rozwijające przede wszystkim klatkę piersiową, ale także barki, zwłaszcza ich giętkość. Jest to szczególnie ważne w przypadku sportów przy których dużo ruszamy barkami w przód i w tył, np. przy gimnastyce, nurkowaniu, pi
więcej
 

Wznoszenie barków ze sztangą

Ćwiczenie przeznaczone do ćwiczenia mięśni karku i pleców, które zazwyczaj są omijane podczas innych ćwiczeń. Ta odmiana pozwala na używanie większego ciężaru, ale jest mniej naturalny od wariacji z hantlami.
więcej
 

Zajęcia siłowe dla kobiet. Jakie wybrać?

Najwyższy czas pożegnać się z mitem, że ćwiczenia siłowe służą wyłącznie nabraniu masy mięśniowej. Jeśli chcesz nie tylko ukształtować swoją sylwetkę, ale i zdecydowanie przyśpieszyć metabolizm – to trening właśnie dla ciebie. Dow
więcej