loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  10 / 115

Aerobiczna 6 Weidera (A6W)

Aerobiczna szóstka Weidera jest doskonałym ćwiczeniem rozwijającym wszystkie mięśnie brzucha, a przede wszytskim mięsień prosty brzucha, zwany potocznie “kratką”.
więcej
 

Atlas mięśni - tułów

Poniżej prezentujemy grafikę przedstawiającą anatomię człowieka. Wiedząc gdzie są jakie mięśnie łatwiej będzie Wam ćwiczyć konkretną partię mięśni. W tym artykule skupiamy się na mięśniach tułowia.
więcej
 

Brzuszki odwrotne z piłką

Ćwiczenie to ukierunkowane jest na wzmocnienie dolnej części mięśnia prostego brzucha, czyli obszernego, płaskiego płata mięśniowego, który zaczyna się w dolnej części klatki piersiowej, a kończy nieco poniżej pępka i biegnie centralnie pr
więcej
 

Brzuszki odwrotne z uniesieniem barków na piłce

Ćwiczenie to ukierunkowane jest na wzmocnienie dolnej części mięśnia prostego brzucha, czyli obszernego, płaskiego płata mięśniowego, który zaczyna się w dolnej części klatki piersiowej, a kończy nieco poniżej pępka i biegnie centralnie pr
więcej
 

Brzuszki podstawowe na piłce

Mięśnie brzucha to jedne z najważniejszych mięśni całego ciała. Nie tylko chronią narządy wewnętrzne, biorą też udział we wszystkich ruchach tułowia. Wzmacniając mięśnie brzucha uzyskasz płaski brzuch i zapewnisz kręgosłupowi mocne pod
więcej
 

Brzuszki skośne na piłce

Mięśnie brzucha to jedne z najważniejszych mięśni całego ciała. Nie tylko chronią narządy wewnętrzne, biorą też udział we wszystkich ruchach tułowia. Wzmacniając mięśnie brzucha uzyskasz płaski brzuch i zapewnisz kręgosłupowi mocne pod
więcej
 

Brzuszki w ułożeniu bokiem na piłce

Ćwiczenie to jest bardzo wymagające, wzmacnia talię i stabilność całego rdzenia. Ponadto oprócz bezpośredniej pracy mięśni skośnych brzucha wzmacniamy również mięśnie odcinka lędźwiowego kręgosłupa.
więcej
 

Ćwiczenia na mięśnie brzucha z użyciem piłki lekarskiej

Mięśnie brzucha to jedne z najważniejszych mięśni całego ciała. Nie tylko chronią narządy wewnętrzne, biorą też udział we wszystkich ruchach tułowia. Wzmacniając mięśnie brzucha uzyskasz płaski brzuch i zapewnisz kręgosłupowi mocne pod
więcej
 

Ćwiczenie rozciągające mięsień czworogłowy uda. Stretching z piłką fitness.

Piłka ułatwia przyjęcie pozycji gwarantującej maksymalne rozciąganie mięśni i ścięgien. Ponadto odciąża stawy i działa relaksująco. Poniższe ćwiczenie można wykonywać na zakończenie każdego rodzaju treningu.
więcej
 

Ćwiczenie rozciągające mięśnie ramion. Stretching z piłką

Ćwiczenia rozciągające są bardzo ważną kwestią każdego zestawu ćwiczeń. Ponieważ tak jak nieużywane mięśnie się kurczą, również nierozciągane mięśnie, stawy i wiązadła zmniejszają zakres ruchu. Piłka to świetny przyrząd używany
więcej