loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  40 / 115

Naprzemienne uginanie ramion linką wyciągu stojąc podchwytem

W zasadzie jest to ćwiczenie bardzo zbliżone do uginania ramion sztangą czy hantlami. Jednak tutaj używamy wyciągu dolnego i ćwiczymy nasze bicepsy naprzemiennie. Jest to o tyle lepsze, ponieważ tutaj biceps jest napięty przez cały zakres wykonyw
więcej
 

Odwrotne pompki na piłce

Ćwiczenie to można wykonywać na ławce, krześle czy murku w parku. Jednak wykonywanie go na piłce uaktywnia wszystkie partie ciała. Balansując na piłce poprawiasz równowagę, koordynację ruchową. Próbując zapanować nad toczącą się piłką
więcej
 

Podciąganie na drążku - klasyczne (z podchwytem)

Tak jak w przypadku pompek, podciąganie na drążku jest dla ludzi, którzy chcą zmienić swoją rutynę na siłowni, nie chcą wykonywać za dużej ilości ćwiczeń lub po prostu wolą pracować bez dodatkowych obciążeń. Podciąganie klasyczne to
więcej
 

Podciąganie na drążku - z szerokim uchwytem (nachwyt)

Podciąganie z szerokim uchwytem to świetne ćwiczenie na środkową część pleców, bicepsów oraz przedramion. Aby wykonać poprawne podciągnięcie, będziesz musiał użyć krzesła, aby dosięgnąć do drążka. Jeżeli używasz drążka drzwioweg
więcej
 

Podciąganie na drążku naprzemiennie z pocałunkiem

Podciągnięcia z "pocałunkiem" dłoni, procentują wzmożoną pracą mięśni pleców. Pokaż trochę miłości...
więcej
 

Podciąganie na drążku z uchwytem neutralnym

To podstawowe ćwiczenie z serii podciągnięć na drążku. Są to ćwiczenie rozwijające mięśnie pleców oraz ramion.
więcej
 

Pompki na kolanach - dla początkujących

Ćwiczenia dla początkujących. Od pompek standardowych różni się ułożeniem nóg, podczas wykonywania ćwiczenia dla ułatwienia podpieramy się kolanami.
więcej
 

Pompki na ławce tyłem

Ćwiczenie to jest dobre dla początkujących – decydując się na konkretne ustawienie nóg kontrolujemy trudność tego ćwiczenia. I tak – na zgiętych nogach będzie nam najłatwiej, na wyprostowanych trochę trudniej, dla zwiększenia trudności
więcej
 

Pompki na ławce tyłem na prostych nogach

Ta wersja ćwiczenia jest trudniejsza do wykonania od pompek na ławce z ugiętymi nogami. Ćwiczymy te same partie mięśni z tą różnicą, że zyskujemy efektywność kosztem łatwości wykonania tego ćwiczenia.
więcej
 

Pompki na ławce tyłem z ugiętymi nogami

Jest to bardzo dobre ćwiczenie dla początkujących. Wykonując to ćwiczenie z ugiętymi kolanami będzie można dość łatwo je wykonać, przy jednoczesnej relatywnie dużej grupie mięśni asystujących przy wykonywaniu tego ćwiczenia.
więcej