loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  80 / 115

Rozciąganie mięśni bicepsu na stojąco

Rozciąganie mięśni bicepsu na stojąco jest bardzo proste i można je wykonywać praktycznie wszędzie bez żadnego sprzętu. Potrzebujemy trochę miejsca i czasu, a zapewnimy sobie lepszą giętkość naszego ciała, a także zmniejszymy podatność n
więcej
 

Rozciąganie mięśni bicepsu przy ścianie

Kolejny sposób na rozciągnięcie mięśni bicepsu przed rozpoczęciem ćwiczenia. Ogromną zaletą tych czynności jest fakt, że do ich wykonania nie potrzebujemy żadnych przyrządów, a wykonując je zapewniamy sobie zmiejszenie ryzyka wystąpienia j
więcej
 

Rozciąganie mięśni bicepsu w drzwiach

Rozciąganie mięśni ciężko nazwać ćwiczeniem różnych partii mięśni. Jednak wykonując te działania zwiększamy naszą giętkość i zmniejszamy ryzyko powstania urazów. Rozciąganie należy wykonywać przed każdorazowym ćwiczeniem jakichkolw
więcej
 

Rozciąganie mięśni nóg w siadzie na piłce fitness

Ćwiczenie to poprawia elastyczność ścięgien podkolanowych oraz mięśni łydek. Stretching ten będziemy wykonywać w 2 seriach na każdą ze stron. Należy zwrócić uwagę na precycję aniżeli na szybkość wykonania powtórzeń.
więcej
 

Rozciąganie mięśni tricepsu nad głową

Właściwie nie jest to ćwiczenie a bardziej rozciąganie mięśni trójgłowych ramienia. Jako, że rozciąganie nadgarstków nie wystarczy. Zbyt wiele ćwiczeń na tricepsy może doprowadzić do ich ściągnięcia. Może to później utrudniać wykonyw
więcej
 

Rozciągnięcie boczne przez przyciąganie opartego na piłce łokcia do tułowia

Ćwiczenie to poprawia stabilność ramion, jak również wzmacnia mięśnie pleców i rdzenia. Niestety nie jest zalecane dla osób cierpiących na schorzenia barków
więcej
 

Rozwinięty ślimak na piłce

Ćwiczenie to wzmacniające mięśnie ud, jest naturalną konsekwencją ślimaka na piłce fitness. Tym razem jednak nogi utrzymujemy w pozycji prostej podczas wykonywania ćwiczenia.
więcej
 

Skłony boczne z piłką fitness

W tym ćwiczeniu skupiamy się na wypracowaniu silnych i stabilnych mięśni skośnych brzucha, wzmacniamy ramiona oraz rozciągamy boki ciała. Będziemy również wykonywać ruch ściskania piłki pracując równocześnie nad mięśniami klatki piersiow
więcej
 

Skłony w leżeniu z piłką

Ćwiczenie to ukierunkowane jest na wzmocnienie mięśnie rdzenia, głównie mięśni brzucha. Zaokrąglanie i prostowanie pleców wpływa korzystnie na elastyczność mięśni i wiązadeł, uruchamia smarowanie krążków międzykręgowych.
więcej
 

Skręty tułowia na piłce

Piłka jest świetnym elementem ćwiczeń rotacyjnych i skręty tułowia nie są tu wyjątkiem. W tym średnio zaawansowanym – do zaawansowanym ćwiczeniu trzeba mieć jednak mięśnie rdzenia oraz dolne mięśnie brzucha na tyle silne, by wytrzymały c
więcej