loadingimg

Wczytuję dane...
Sortuj według:     Wyświetl po  ćwiczeń
Wyświetlono ćwiczeń na stronie:  100 / 115

Ślimak na piłce

Ślimak to ważne ćwiczenie na równowagę i wzmocnienie mięśni. Wykonane poprawnie kształtuje nie tylko nasze górne i dolne mięśnie brzucha, ale i nasz rdzeń.
więcej
 

Toczenie piłki

Ćwiczenie bicepsa poprzez toczenie piłki na ścianie jest świetną alternatywą dla tych, którzy nie lubią bądź nie mogą ćwiczyć z obciążeniem hantli/ciężarków. Zdziwicie się, jak łatwo można ćwiczyć mięśnie ramion bez używania obci
więcej
 

Toczenie piłki fitness w pozycji Plie

W przeszłości nazywane ‘wiatrakiem’ to ćwiczenie angażuje przede wszystkim mięśnie ud. Plie to francuskie określenie dla pracy nóg, stosowane w tańcu klasycznym, które można przetłumaczyć na język poski jako przysiad. Wykonuje się je w
więcej
 

Toczenie piłki na siedząco

Siedząc na piłce nie jesteśmy stabilni. Oznacza to, że zarówno mięśnie brzucha, jak i inne niewielkie mięśnie położone wzdłuż kręgosłupa muszą stale dostosowywać się do nowej pozycji, starając się utrzymać nasze ciało w pionie. Tocze
więcej
 

Uginanie ramion linką wyciągu stojąc podchwytem

Uginanie ramion z użyciem linki wyciągu zamiast sztangi ma jedną zasadniczą zaletę – stosując sztangę można pozwolić odpoczywać bicepsom w momencie ugięcia. W przypadku wyciągu nie może być o tym mowy, ponieważ ten ciągnie linkę cały c
więcej
 

Unoszenia bioder w leżeniu

Wykonywanie ćwiczeń na piłce fitness, w przeciwieństwie do tych wykonywanych na ławeczce treningowej, wymaga intensywnej pracy mięśni tułowia, które podczas leżenia na ławeczce są niemal zupełnie nieaktywne. Jest tak dlatego, ponieważ piłka
więcej
 

Unoszenie nogi w podporze na piłce

Wznosy nóg na piłce fitness to kolejne z ćwiczeń, które ma na celu umocnienie dolnych części kręgosłupa, jak również pośladków. Największym mięśniem dolnej połowy ciała jest mięsień pośladkowy wielki. Odpowiada on np. za prostowanie n
więcej
 

Unoszenie nogi w podporze z bokiem na piłce

W tym ćwiczeniu piłka stanowi niestabilne podparcie dla tułowia i po to, by utrzymać się na niej w wymaganej pozycji musisz mocno napiąć mięśnie stabilizujące tułów. Pracują tu nie tylko twoje pośladki i mięśnie unoszące nogę. Noga na kt
więcej
 

Unoszenie tułowia z opadu

Bardzo popularne ćwiczenie szczególnie wśród kobiet. Rzeźbi i wzmacnia przede wszystkim mięśnie pośladków oraz dolnych pleców i dodatkowo mięśnie ud. Niestety, potrzebna jest do tego specjalna maszyna dostępna na wszystkich dobrych siłowniac
więcej
 

Wahadło z piłką

Ćwiczenie to, średniej trudności, wzmacnia nasze mięśnie brzucha oraz rdzeń.
więcej